Cum suna pentru voi „Marketing Emotional”?
Pentru noi – Carmen si Sofia – este un proiect de suflet in care incercam sa imbinam cunostintele acumulate de fiecare dintre noi: cele de psihologia muncii si organizationala si cele de digital marketing.
Le combinam in asa fel incat tu, cel care esti pe punctul de a se lansa intr-o afacere proprie sau care esti deja lansat in afaceri pe cont propriu, sa gasesti la noi sprijinul si cunostintele necesare pentru ca lucrurile sa porneasca si/sau sa evolueze bine.
Trecerea de la statutul de angajat sau somer la acela de administrator al propriei afaceri, sau chiar trecerea de la a produce ca hobby la a produce ca afacere este un moment care presupune mai mult decat aranjamentele financiare. Este momentul in care apar o serie de emotii, o serie de intrebari legate de capacitatea propriei tale persoane de a face efectiv ceea ce ti-ai propus, este momentul in care orice se intampla (chiar daca nu depinde de tine) poate deveni foarte incarcat emotional.
Tuturor acestor emotii trebuie sa le faci fata, in asa fel incat daca ai ales sa pasesti pe drumul acesta spre antreprenoriat sa ai succesul pe care ti-l doresti.
Dar nu e vorba numai de asta. Uneori, desi ai toate drumurile deschise catre scopul tau, ceva te poate bloca – iar acel ceva poate fi legat de valorile tale personale.
Valorile personale sunt cele care ne ghideaza mare parte din actiunile de viata
Facem sau nu facem anumite activitati / actiuni pentru ca sunt sau nu in concordanta cu valorile care ne ghideaza. Dar, de foarte multe ori, in mediul de business ni se „spune” ca trebuie sa jucam dupa anumite reguli, acele reguli fiind reguli de succes. Da, poate fi adevarat ca regulile acelea sunt cele de succes, dar… pentru altii. Nu toate asa-zisele reguli se potrivesc pentru toti, asa ca sprijinul meu se reflecta exact in cautarea valorilor personale care pot fi transpuse in reguli pe baza carora se poate construi business-ul tau.
Trecerea de la un modul de a-ti castiga existenta ca angajat la a fi propriul tau stapan aduce cu sine nu numai schimbarea propriu zisa a statutului tau, ci si a modului in care iti organizezi viata
Asta inseamna ca timpul tau nu e numai al tau ci e si timpul afacerii tale.
- Înseamna ca poate la inceput va trebui sa accepti sa renunti la anumite privilegii pe care le aveai ca simplu angajat
- Înseamna ca trebuie sa reconsideri anumite activitati refacand ordinea prioritatilor sau modul si timpul lor de desfasurare.
Adaptarea la noul tau statut implica emotie – care poate fi resimtita ca o stare de haos sau o stare de euforie sau o stare care aduce a panica
Constientizarea emotiei este primul pas catre … normalitatea noii tale vieti. Împreuna putem parcurge drumul catre constientizare. Însa doar constientizarea nu e de ajuns.
E nevoie de pasi concreti catre a tine sub control aceste emotii si dincolo de ele de pasi concreti in organizarea muncii si vietii tale ajustata la noul tau statut – iar eu pot fi alaturi de tine in acest drum.
Sau poate, esti deja acolo, intre cei care au hotarat ca le e mai bine pe cont propriu, dar lucrurile nu merg chiar cum ai sperat. Poate ca produsul tau, desi foarte bun, nu e atat de cautat cat ti-ai dorit, poate ca simti ca nu ai reusit sa impaci corect timpul cu familia si timpul pentru business. Poate ca ai senzatia ca esti depasit de situatie.
Marketing Emotional
Desi stii ca poti, trebuie sa stii ca pe drumul antreprenoriatului vor exista intotdeauna firesti momente de indoiala. Dar o privire obiectiva si o analiza externa a situatiei in care te afli te poate ajuta sa echilibrezi tot ceea ce se intampla in asa fel incat sa poti merge inainte echilibrat si crezand in tine si in capacitatea ta de a face lucrurile sa se intample.
Asadar, noi, Carmen si Sofia, asta dorim: sa iti oferim sprijinul nostru punand la dispozitie ceea ce stim in asa fel incat sa impaci cat mai eficient emotiile tale cu ceea ce se intampla in business-ul tau si viata ta personala, sa gasim impreuna strategiile potrivite pentru a porni si apoi creste afacerea pe care ti-o doresti.
Gasesti oferta noastra pe site – marketingemotional.ro
Orientare in cariera
Mi-a placut intotdeauna sa lucrez cu tineri, Ma fac sa ma simt la randul meu tanara si ma incarc cu energia lor proaspata.
Imi place sa cred ca pot sa le ofer, atunci cand au nevoie si solicita, sfaturi potrivite.
Alegerea unui drum de viitor este unul dintre acele domenii in care sfaturile sunt binevenite. Pe langa sfaturile si sustinerea materiala si psihica a parintilor, tinerii pot apela cu incredere la sfaturile si sustinerea specialistilor.
De ce „sfatul specialistului”?
Tendinta naturala este aceea de a ne vedea propria persoana intr-o lumină favorabilă in majoritatea cazurilor/situatiilor – si acest lucru este firesc.
Rolul specialistului este acela de a-i responsabiliza pe cei care ii solicita sfatul astfel încât acestia sa poata sa isi evalueze experientele de viata traite astfel incat sa poata sa isi construiască mai departe propria viata.
Poate va intrebati de ce ne referim la „experientele de viata” atunci cand vorbim de tineri.
O facem pentru ca la varsta la care ajungem sa alegem ce facem cu viitorul nostru – 16-18 ani – am acumulat deja suficiente „intamplari de viata” prin care putem contura care sunt valorile personale, din care am invatat care ne sunt interesele si care ar fi abilitatile pe care ne putem baza.
Discutia cu un specialist poate ajuta la „conectarea” acestora si mai apoi la conturarea optiunilor profesionale si de cariera pe care le avem cu adevarat.
Programul iCareer pentru orientarea in cariera a liceenilor din Oradea
Puteti obtine alte amanunte la telefon 0773.964.451 – psiholog Sofia Laza;
Programul se face doar la cerea clientilor, daca se constituie o grupa de minim 8 persoane. Pretul celor 4 intalniri este de 300 de lei/participant.
Vezi mai multe detalii in articolul de pe blog.
Va invit sa parcurgem impreuna etapele unei planificari de cariera.
Programul iCareer se adreseaza elevilor din clasele IX-XII si consta in 4 intalniri în cadrul carora vom face testari, exercitii de autocunoastere, vom discuta decizii de cariera si vom intocmi un plan de cariera.
Activitatile se desfasoara in grupe de cate 6-8 elevi.
Pentru detalii va rog sa ma contactati.
Examinari psihologice de psihologia muncii
Conform H.G. 355 din 2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, H.G. 1169 din 2011 pentru modificarea si completarea H.G. 355 din 2007, precum si Legea 319 din 2006, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, atunci cand este vorba de angajarea, mentinerea in functie, reluarea sau schimbarea activitatii de baza, salariatul trebuie sa efectueze un control medical si o verificare a aptitudinilor psiho-profesionale.
Astfel, sunt solicitate investigatii medicale care trebuie completate cu servicii de psihologia muncii.
Evaluarile psihologice solicitate sunt cele care vor conduce la intocmirea unei fise de aptitudini pentru salariat.
Este vorba de:
Examinari psihologice la angajare;
Examinari psihologice pentru mentinere in functie;
Examinari psihologice in vederea promovarii;
Examinari psihologice pentru autorizarea exercitarii diferitelor meserii si profesii cu grad mare de risc si periculozitate (lucrul la inaltime, in conditii de izolare, sub tensiune, persoane cu functii de decizie, cadre didactice, lucru in mediu toxic, lucru in zgomot, electricieni, muncitori in constructii, functionari publici);
Evaluare periodica;
Testare psihologica la schimbarea sau reluarea activitatii;
Recrutare si selectie de personal;
Consiliere psihologica pentru orientare–reorientare/reconversie profesionala.